Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami : Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa. (Al-Furqan:74) akhifaizul Blogging Portal


Sunday, November 12, 2006

Audio

Di sini terdapat satu audio kuliah berkisar sekitar isu Azlina Jailani. Untuk memuat turunkannya sila klik pada link di bawah kemudian savekan di dalam cakera keras anda. Ianya sebagai ikhtibar dan tindakan kepada kita, dengar dengan berfikir. Bukan dengar tanpa berfikir. Selamat mendengar.

Audio Berkisar sekitar Azlina Jailani
--------------------------------------------------------------
mereka (orang-orang kafir itu) sentiasa memerangi kamu hingga mereka (mahu) memalingkan kamu dari agama kamu kalau mereka sanggup (melakukan yang demikian) dan sesiapa di antara kamu yang murtad (berpaling tadah) dari agamanya (agama Islam), lalu dia mati sedangkan dia tetap kafir, maka orang-orang yang demikian, rosak binasalah amal usahanya (yang baik) di dunia dan di akhirat dan mereka itulah ahli Neraka, mereka kekal di dalamnya (selama-lamanya). (Al-Baqarah : 217)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home