Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami : Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa. (Al-Furqan:74) akhifaizul Blogging Portal


Friday, April 07, 2006

Alhamdulillah

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah. Itulah ucapan yang menemani tidurku malam tadi. Aku bersyukur dengan nikmat kurniaanMu Ya Allah.

Semalam antara malam-malam yang membimbangkanku, perkhabaran yang diterima membuatkan diriku terasa sedikit lega, aku bersyukur kepadaMu Ya Allah.

Setelah hampir dua hari gusar akhirnya perkhabaran yang menggembirakan telah kudengar, kebimbangan ku beransur hilang apabila memperolehi berita gembira, Alhamdulillah, aku bersyukur padaMu Ya Allah. Aku hanya mampu merafak sujud dengan kurniaanMu yang tidak terhingga.

Ya Allah kurniakan daku taufiq dan hidayah Mu untuk aku menjadi seorang hambaMu yang bertanggungjawab dan sentiasa dalam keredhaanMu.Ameenn.

Bandar Puteri Puchong,
6 April 2006
2235


Nota Kaki:
1. Jadual Kuliah Sekitar Bandar Baru Bangi dan Kajang untuk Bulan April 2006
2. Jadual Kuliah Dr Asri Zainul Abidin untuk bulan April 2006 di sekitar Lembah Klang.
--------------------------------------------------------------

(Ingatlah), ketika orang-orang munafik dan orang-orang yang ada penyakit di dalam hatinya berkata: `Mereka itu (orang-orang mu`min) ditipu oleh agamanya`. (Allah berfirman): `Barang-siapa yang bertawakkal kepada Allah, maka sesungguhnya Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana`. (Al-Anfal : 49)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home