Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami : Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa. (Al-Furqan:74) akhifaizul Blogging Portal


Sunday, January 15, 2006

DMAZA

Untuk entry kali ini kuletakkan rakaman audio kuliah Dr Asri di Kelab Golf Perkhidmatan Awam (KGPA) pada 14 Januari 2006.

Sekalung ucapan terima kasih buat sahabatku Rafian yang merekodkan kuliah ini, nie semua buek den ghaso nak boli mp3 player nie. insyaAllah nanti akan ku beli juga mp3 player yang bulih record nie.

Untuk pengetahuan kalian, file ini formatnya adalah wav, diriku terasa tidak berkesempatan untuk menukarnya kepada format mp3.

Dan seperkara lagi, rakaman audio ini hanya akan berada di sini dalam jangka masa seminggu sahaja dari hari ini, insyaAllah pada hari Sabtu depan file ini akan kupadamkan. Ini adalah kerana bagi mengelakkan kehabisan bandwidth di hosting yang kutumpang. Selepas dipadamkan dari hosting, sesiapa yang berminat boleh lah menghubungiku melalui email.

Seperti biasa untuk mengdownload rakaman audio berkenaan sila right click mouse button anda pada link dibawah dan save target as
Audio Kuliah Dr Asri di KGPA, 14 Januari 2006

--------------------------------------------------------------

Dan Dia lah yang menjadikan bintang-bintang bagi kamu supaya kamu berpedoman kepadanya dalam kegelapan (malam) di darat dan di laut. Sesungguhnya kami telah jelaskan tanda-tanda kebesaran (Kami) satu persatu bagi orang-orang yang mengetahui. (Al An'aam : 97)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home