Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami : Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa. (Al-Furqan:74) akhifaizul Blogging Portal


Sunday, May 01, 2005

Yahoo Mail 1 GB



Alhamdulillah ....
Hari nie waktu cek email kek Yahoo Mail terkejut sedikit. Yahoo Mail hari nie telah menyediakan ruang sebanyak 1 GB untuk penggunanya.

Ini bermakna, penguasaan Hotmail akan berakhir dan berkubur. Lepas nie mungkin email free tidak perlu didelete lagi.

Hanya satu sahaja sebab yang akan membuatkan hotmail menjadi favourite kembali, Hotmail akan menjadi favourite hanya jika Yahoo mengenakan bayaran kepada pengguna mereka. Harap-harap Yahoo keep the free service.

Service is a major mode of operation in the developed countries, they will strive their best to ensure the customer or end user satisfied with their service, especially free service. Compare this with our country.... Online Banking pon nak kena bayar... Apa daa.....
--------------------------------------------------------------
"Sesiapa yang mengerjakan amal soleh maka faedahnya akan terpulang kepada dirinya sendiri, dan sesiapa yang berbuat kejahatan maka bahayanya akan menimpa dirinya sendiri; dan Tuhanmu tidak sekali-kali berlaku zalim kepada hamba-hambaNya."(Al-Fussilat : 46)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home