Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami : Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa. (Al-Furqan:74) akhifaizul Blogging Portal


Saturday, May 14, 2005

The International Jews


Ada terbaca komen seorang pembaca (Anwar @ noirkudus) blogku tentang cadangan untuk membaca The International Jews karangan Henry Ford. InsyaAllah lepas abis baca The New Jerusalem ingat nak baca buku nie plak. Tapi ana nie bila orang dah suggest raso macam tak sabar lak nak membelek-belek buku The International Jews (TIJ).

Ana sebenarnya kalau bulih tak nak bukak dulu buku TIJ nie, sebab utamanya adalah kerana, jika ana dah bukak buku baru takut buku lama plak tertinggal. Perkara nie memang biasa terjadi. :D

Tapi malam tadi naluri nak membelek buku TIJ nie kuat lah plak. MasyaAllah the book was a nice book. Siap ada a brief (bulih dikatakan lengkaplah) the Jews Protocol. Dan kebanyakan dari Protokol yang diasaskan pada awal abad ke-20 ini sudah berjaya dilaksanakan oleh Yahudi Laknatullah ini.

InsyaAllah nanti ada kesempatan ana try kongsikannya di alam maya ini.
-------------------------------------------------------------
"Apabila anda mula menyangka anda telah membuat satu pilihan yang salah dalam hidup anda dan terus menyangka kebahagian tidak akan anda kecapi kerana kesalahan membuat pilihan itu, selamanyalah anda tidak akan berasa bahagia" – Dr. HM Tuah.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home