Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami : Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa. (Al-Furqan:74) akhifaizul Blogging Portal


Friday, April 29, 2005

Sheikh Saad Said al-Ghamidi


Mungkin ramai di antara kita biasa mendengar bacaan ayat-ayat suci al-Quran oleh Sheikh Saad Said al-Ghamidi di corong-corong radio.

Dan mungkin juga ada di antara kita ada memiliki koleksi CD dan MP3 nya. Alhamdulillah bacaan ayat-ayat suci oleh Sheikh Saad al-Ghamidi biasa didengari di radio IKIM.fm selain dari suara Sheikh Abdul Rahman Sudais dan Sheikh Mohd Ayub.
Minggu lepas ana ada dapat link untuk mendownloadkan surah-surah yang dibaca oleh Sheikh Saad Said al-Ghamidi dari seorang officemate. Untuk sahabat-sahabat yang mahu mendownloadnya bulih lah melayari di link di bawah ini.

Teringat dulu pernah bagi CD Sheikh Saad Al-Ghamidi pada seorang sahabat. Dan empat atau lima bulan selepas itu ada pula orang bagi cd tu pada ana. Alhamdulillah...Rezeki….TQ sahabat-sahabat.

Bacaan ayat-ayat suci al-Quran oleh Sheikh Saad Said al-Ghamidi.
--------------------------------------------------------------
"Dan sesungguhnaya telahpon diejek-ejekkan Rasul-Rasul yang diutuskan sebelummu (Wahai Muhammad), lalu Aku biarkan orang-orang yang tidak percayakan Rasul-rasul itu ke suatu masa yang tertentu, kemudian Aku timpakan mereka dengan azab; maka tidak terperi seksanya azabKu itu.(ar-Ra’ad:32)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home