Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami : Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa. (Al-Furqan:74) akhifaizul Blogging Portal


Sunday, April 17, 2005

Hi-Tea


Alhamdulillah hari nie kami sekeluarga berpeluang untuk ber Hi-Tea bersama keluarga di sebuah hotel di Seremban.

Waktu sampai-sampai dan masuk sahaja entrance hotel den sedikit terkejut dengan promosi yang diadakan. Tatkala masyarakat gusar dengan pelbagai isu keruntuhan akhlak hotel nie dengan selamba buat this kind of occasion yang den ghaso jarang ado kek seremban.

Den terpikir, betul ker bondo nie dibuek? Hish …… Kalau betul lah benda nie ada, tak mustahil apa yang kubaca di Mingguan Malaysia hari ini benar-benar berlaku di Malaysia.

Sapa yang baca posting Astora Jabat ari nie (Mingguan Malaysia) mesti terkejut dengan apa yang ditulis oleh dio, kesumbangan, keruntuhan akhlak remaja dan juga masyarakat kita dah terlalu pelik.. Tapi part yang paling tak best artikel dio nie mesti ado unsur-unsur mengampu dan mengutuk PAS. Itulah style AJ, semua orang tahu..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home