Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami : Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa. (Al-Furqan:74) akhifaizul Blogging Portal


Sunday, November 21, 2004

Klinik Permata


Alhamdulillah, the medical check up run smoothly, but the x-ray could not be done by the clinic. Tapi doctor ada bagi suggestion untuk buat x-ray di Hospital Tawakkal. Dan apa yang bagusnya hospital nie bulih buat x-ray 24 jam, according to the receptionist yg jawab phone callku tadi. InsyaAllah malam sikit kang pi plak tawakkal kat senawang. Sebelom kuar klinik sempat jugak jemput doctor Samingan tu ke rumah untuk berhari raya. Kami sekeluarga memang rapat juga lah dengan doctor nie, maklumlah satu taman.

Teringat waktu buat undergrad dulu, bila nak buat x-ray ada satu jer yg bulih buat kat seremban nie. Namo dio Gill x-ray specialist, la nie ada hospital yg dimiliki oleh orang kita, siap bulih buat memalam lagi, and the cost is the same, alhamdulillah ….

HOME

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home